Khamis, 7 Ogos 2008

:: cute...::

ini laa aku..time umo berapa tahun ekk..lupe lak..
ini waktu zaman knk2 rebina agi...kat ne ntah..
mgkn pantai kot..dulu aku tinggal kat langkawi..skrg kat sini jek..kat ne ekk..bdn time tu semangat je..

ni kat airrprt...aku pose la skit...thn 86 kot..xde agi boing..747 kee..khi..khi..
kapal terbang cam kotak je waktu tue... xdpt merase naik kapal terbang lagi nih...bila agak2 nya dpt naik...adoi....xpe mimpi je kot...

ni aku xtau..tp cun wooooo cute..bekenan tgk..kn bgs skrang ni die jd aweks aku..khi..khi..sabar je la ye dak...huhu...budak ni name die _ _ _ _..ha teka laa..


jnji hepy...tol x...xkira sape..ape2 yg buleh buat kita hepy kita buat jek..geram aku tgk dak kecik comel2...sebab zaman aku dlu pon comel gak kan..waah..perasan..

5 Ulasan:

Di 10 Ogos 2008 pada 5:12 PTG, Blogger hUmmY berkata...

nape tarok gambo ai kat cni ne?

malu la!

*lari sorok balek langsir*

 
Di 12 Ogos 2008 pada 9:58 PG, Blogger Zumie berkata...

comel...huhu

 
Di 12 Ogos 2008 pada 10:04 PG, Blogger ahmad zamerul nizam berkata...

like me..muahahaha....

 
Di 17 Ogos 2008 pada 11:38 PTG, Blogger Zamz berkata...

wah kat mana tu dekatnya dgn kapal terbang

 
Di 18 Ogos 2008 pada 8:26 PG, Blogger ahmad zamerul nizam berkata...

hoho...xtau laa..kat penang kot..xpon lagkawi..hehehe..

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama