Ahad, 24 Ogos 2008

:: ENTITI :: puntilanak ::

assalamualaikum... woo kata blog kawe ni bersarang no...xpa2...ni aku ada story mari nk cita skit...korang tgk tajuk...apa mcm...ni real punya..bukn tipu2...xde edit2..sumpah...ok2..aku cita skit laa..tanggal 21.08.2008 mlm jumaat...(mlm jumaat tuuu)aku ajak kembar aku ngan adik aku keluar p bli brger..mngidam la katakan..so sesudh sampai di gerai brger tu.apa lgi..beli laa brger..xkn nak bli kapal korek lak..hahaha.....aku pun ambik laa gmbr..dlm keta...semntra tunggu brger tu siap..
pastu aku ajak laa kmbr n adik aku tu p taman..utk ambik gmbr..saja ja laa..lama xbergmbr ngan diorang...bila lgi kan...time cuti sekolah ni...ni antra gmbr km bertiga daa...yg lain korang le tgk dlm link aku ngan kembar....dh abih jln2 kitorang pn blik laa..nk tunggu pe lagi kn...aku bg la kmbr aku 2 drve...bila lgi nk suruh die drve asyik2 aku je..time ontwy tu..aku smbg pasal hntu..konon2 sekeers..expose mistik la katakan..time aku nk ambik gmbr tu..aku ada ckp"mex (smaran bg kmbar aku) hg try tgk tepi hg..ne tau ada antu..hehehe" adik aku sound teros.".muluuuuttt...xdk insurans"..tol jgk adik aku ckp..celupar tol mulut aku tu...ni korang tgk pict nih...sesudh sampai rumah dlm pukul 11 mlm cam tu laa..aku trnfer gmbr ke pc aku tu....ni ha pc aku..pc ni la...excited nk tgk pc tadi..aku pangil la kmbr ngan adik aku tgk blik gmbr kami...lepas trnsfer gmbr..aku try laa bg cerhkn..sebab gelap n mlm...musti korang xnmpak kan..so aku pun try laa buka gmbr tadi..tgk punya tgk..aku tnya kembar aku tu.."mex(kembar aku)..hg nmpak dk..."kakak aku sepontan tnya..dia pun dh semacam.."hg nmpak apa"..alih2 aku tnjuk kat kmbar aku tu..gmbat atas kepala..maakk aaii!!!...tekejut bukan kepalang....meremang bulu roma aku...lillahita'ala...aku xbohong..kitorang teros lari g kat mak aku..kat ruang tamu..huhu..aku pn kadang2 gak la penakut...huhu...korang tgk la sendiri..xde edit xde mdfd pict...aku ajak kmbr aku g tgk skli lagi..alih2 aku tutp pc..teros tido..mmg xle tido..sapai kul 4 pagi bru nk terlelap mta...keesokan harianya...aku buka blik..xtakot dh..sebab siang...hahaha...korang tgk gmbr atas kepala pemandu tu...nmpak x...kalau xnmpak almtnya....xnmpak gk aku bg gmbr kedua..dlm bulatan..nmpk x..atas kepala pemandu...nmpak kan..ok2 aku bg cerhkn skit....xpon korang klik ja kat gmbr bwah ni..pastu ambik all saiz..tu bg besaar..senang..nmpak kan...haa..tu laa realiti...xdk tipu2...aku pangil kakak2 aku..mak ayah aku.. tgk...so aku pun kena la ceramah..huhu..sebab kuar mlm...dh la mlm jumaat...huhu...kesudhannya...makhluk Allah ada dimana2 ja kn...tu la orng tua2 pesan..jgn nk pgl2 sebut mkhluk mcm depa..kan dh dpt habuan..huhu...tgk laa buat pgjran...tu la sape soh ckp bukan2....xpon korang ambik pict ni..korang cerhkn sendiri dlm pc korang..waallahu'alam..pikir laa weeii..
abih daa....

12 Ulasan:

Di 24 Ogos 2008 pada 3:53 PTG, Blogger *SiRibenMerah berkata...

erkk.. rasanye cam refleksi cahaya tudung dia je kot..
hukssssss..
salam kenal =)

 
Di 24 Ogos 2008 pada 4:04 PTG, Blogger ahmad zamerul nizam berkata...

tu laa..mybe jgk..nk sedpkn diri mybe pntulan chya tdng...tapi iras2 muka..kecik lak tu..ermm...

 
Di 25 Ogos 2008 pada 8:28 PG, Blogger Adam berkata...

semua dok kate cahaye. camne nak sahihkan? ekekeke! ;p

 
Di 25 Ogos 2008 pada 8:38 PG, Blogger ahmad zamerul nizam berkata...

hish xtau laa...kalau betol chya tudung kn..apasal nmpak kck ja..napa xmnyeluruh tudung..2 yg muskil..hadoi...kalau flash..dia akan nmpak chya bntk lain do..

 
Di 25 Ogos 2008 pada 10:32 PG, Blogger Zumie berkata...

hemmp wallahualam...

kiter pon ade gaks musykil nie...t try kasi u tgks ek..hehe

 
Di 25 Ogos 2008 pada 10:54 PG, Blogger ahmad zamerul nizam berkata...

orait...t kasi tgk..excited dh nih...

 
Di 25 Ogos 2008 pada 6:56 PTG, Blogger Haffid berkata...

Percaya Ke Tak
Makhluk Tu Memang Ada Kat Dunia Ni
Kan3?

 
Di 26 Ogos 2008 pada 8:09 PG, Blogger ahmad zamerul nizam berkata...

betol2...pecya...dia ada disekelilng kita....

 
Di 26 Ogos 2008 pada 3:24 PTG, Blogger ♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

Sejak bila jadik Seekers ni bang?he3~

 
Di 29 Ogos 2008 pada 3:52 PTG, Blogger ahmad zamerul nizam berkata...

baca laa...heheheh....bukan sekers laa...

 
Di 3 September 2008 pada 2:51 PTG, Blogger hUmmY berkata...

hahahahaha!

same cam aku kne!

tp aku lg angker!

:))

 
Di 7 September 2008 pada 9:43 PG, Blogger ahmad zamerul nizam berkata...

yeke..angker..hahaha...ciptaan tuhan..trma seadanya

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama