Jumaat, 29 Ogos 2008

:: selamat berposa :: aku mintak maap ::

assalamualaikum..

Testing...testing...1...2...3...eh..eh..lorr korang tengah bace ke ni wei..hahah..musti la tgh baca xkan tgh basuh moto kot...hadoi...aku ni pon...wooo....bace ape weii...hahaha...buat2 tnyakan...okey2....ehem..ehem..testing..testing..berdirinya aku disini....Sempena bulan ramadhan yang akan menjelang tak lama lagi.. aku ingin bebenor sangat nak memohon ampun dan maaf dari lubuk hati yang ikhlas..(ada lubok ke ekk) jika selama ini ada tutur bicara yang tidak menyenangkan samada disedari atau tidak disedari,samada disengajakan atau disengajakan telah menyakiti hati korang-korang semua..biasa laa kan...yang baik itu dari Allah dan yang buruk itu dari kelemahan iman aku sendiri.. huhu...huuuaaaa......sob..sob...

posa weii...jgn nk malas2 kantoi...jangan nak ketok pintu blakang kedai...mintak nasik tgh2 hari lak...hahahaha...xbaik....okies.....

4 Ulasan:

Di 2 September 2008 pada 1:26 PTG, Blogger Zumie berkata...

kekeke cm penah buat jek yg last sekali tue

hehehe..selamat berpuasa:P

 
Di 3 September 2008 pada 2:53 PTG, Blogger hUmmY berkata...

samat pose!

xD

 
Di 7 September 2008 pada 9:16 PG, Blogger ahmad zamerul nizam berkata...

miszue...hehe..syytt...

 
Di 7 September 2008 pada 9:17 PG, Blogger ahmad zamerul nizam berkata...

hummy...selamt berpose...jgn kantoi...

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama